Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Od jakiegoś czasu dość często odwiedzam sklep Biedronka. Jednakże moje odczucia co do tej sieci jedynie w niewielkim stopniu zmieniły się od tych, które miałem jeszcze kilka miesięcy temu. Przede wszystkim asortyment: zdaję sobie w pełni sprawę, że jest to sklep nastawiony na niskie ceny, jednak brak wielu (jak dla mnie) podstawowych produktów to dość spory minus tych sklepów. Fakt, produkty taki jak mleko, chleb czy podstawowe warzywa są dostępne w biedronkach, jednak osobiście od supermarketu wymagałbym dostępności także produktów takich jak produkty instant (ciasta, desery, szerszy wybór zup i sosów), a przede wszystkim dostępność znanych marek - Winiary, Coca cola, tymbark itp. Jak na mój gust, to większość tych marek zastępowana jest markami własnymi biedronek, które co prawda w dużej mierze sa niezłej jakości, ale niestety w niektórych kategoria produktowych, czuję duże zaufanie tylko do wyrobów znanych, ze względu na ich wysoką jakość. Po nadto układ sklepu i jego wygląd. Bardzo często zdarza się, że wchodząc do sklepu trzeba rozpocząć zakupy od polowania na koszyk - wszak nie każdy lubi po tak małym sklepie śmigać z wózkiem, a niestety koszyki bardzo często znajdują się pod kasami. Poza tym sklep jest ogólnie niewielkich rozmiarów, alejki towarowe wąskie co niekiedy kończy się przepychankami z innymi klientami. Często też byłem świadkiem, jak przygotowany do wyłożenia towar, znajdujący się na europaletach, lądował przez to wszystko na podłodze. Nie mogę skłamać: towar bardzo szybko był sprzątany przez personel ale ogólne wrażenia bałaganu i chaosu pozostało. W kwestii samej obsługi, to muszę zaznaczyć, że: po pierwsze personel przy kasach jest miły, sprawnie obsługuje klientów i ogólnie sprawia dobre wrażenia (choć widać, że jest to niejako wyuczone i sztuczne w pewnym sensie), po drugie kolejki w sklepie się zdarzają, ale zazwyczaj są wtedy otwierane nowe kasy (choć nie zawsze), po trzecie w końcu, próba nawiązania kontaktu z pracownikiem hali sprzedaży skutkowało wszak uzyskaniem odpowiedzi, ale płynęła ona z ust osoby pogrążonej bez wytchnienia w wykładaniu towaru - uważam, że na czas rozmowy z klientem można zaprzestać wykładania towaru i nawiązać z klientem lepszy kontakt. Ogólna ocena 4 (z minusem)