Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Agnieszka_1139

Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska

Treść opinii: Miałam zgłosić odstąpienie od umowy zawieranej za pośrednictwem kuriera. Nie jestem głównym abonentem, dlatego otrzymałam od niego upoważnienie (kilka dni wcześniej byłam w tym samym lokalu, gdzie inna pani poinformowała mnie, że nie mogę nic zrobić bez upoważnienia. Tak więc, dokument zdobyłam i odwiedziłam TP SA ponownie). Druga pani, która tym razem mnie obsługiwała poinformowała mnie, że nie może mi dać żadnego potwierdzenia na to, że przyjmuje ode mnie pismo. Przesłała je jedynie faksem, czego ja zresztą nie widziałam. Poczułam się przede wszystkim tak, jakby tam przeszkadzała (gdyż do lokalu weszłam 5 minut przed jego zamknięciem). Byłam również niepoinformowana przez pracowników, że jako osoba niebędąca abonentem - nie mogę otrzymać żadnego potwierdzenia złożenia dokumentu, oraz to że dyspozycja nie będzie od razu wprowadzona do systemu. Pracownica, która mnie obsługiwała była również nieuprzejma, co spowodowało moje uczucie zawadzania im w przygotowaniu do końca dnia.