Opinia użytkownika: Angelika_87
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Dzień dobry! Chciałabym podzielić się moimi odczuciami zwiazanymi z jakościa obsługi w infolinii play. Gdy wybralam numer oczywiście uslyszalam sekretarke , po wybraniu na klawiaturze telefonu odpowiednich cyferek wreszcie dostalam sie na liste oczekujacych do konsultantów. Puszczono mi melodyjke i grzecznie czekalam az 5 minut!!!!!!!!!!!!(koszt okolo 3,50) dobra nie polaczono zrezygnowalam. Zadzwonilam ponownie po 20 minutach uf udalo sie chyba za piatym razem . Pan w sluchawce koniecznie chcial znac moj numer klienta ktorego nie mialsm przy sobie, jednak chcialam sie tylko dowiedziec podstawowych rzeczy dotyczacych przedluzenia umowy play internet poniewaz wczesniej zrezygnowalam przyslano mi propozycje nowej umowy ale nie podano predkosci . Moim zdaniem mowil chaotycznie malo sie znal na ofercie i nie byl przekonywujacy. Co prawda to moje subiektywne odczucie , ale nic na to nie poradze . Dzwonie w sprawie otrzymania konkretnych informacji od rzetelnej osoby . Gdy zapytalam dlaczego mam zaplacic za fakture ktora widnieje(ostatnia f-ra) na okres do 19,11,2010 a ja juz od 4,11,2010 nie moge wlaczyc internetu to facet nie wiedzial co mi odpowiedziec .skandal. rozlaczylam sie podziekowalam za rozmowe nie bylo sensu tracic kolejnych pieniedzy za rozmowe skoro nic sie nie dowiedzialam .Podsumowujac stracilam lacznie okolo12zl za rozmowe z ktorej nic sie nie dowiedzialam