Opinia użytkownika: Toms
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Niezbyt przyjemną sytuację miałem ostatnio w pociągu PKP ( nie wiem jakiej spółki bo ich nie rozróżniam). Jechałem bardzo rannym pociągiem, kasa, która stoi przed remontowanym budynkiem dworca była jeszcze nieczynna więc postanowiłem kpić bilet u konduktora. Siedzę w pociągu i czekam na przyjście konduktora. Kiedy w końcu Pan przyszedł poprosiłem bilet. Wtedy on zapytał mnie dlaczego nie kupiłem w kasie a ja na to że kasa była zamknięta jeszcze. Pan mówi,że zamknięta to była kasa Intercity a kasa PR jest otwarta tylko, że jest za rogiem. Niestety zbulwersowany musiałem zapłacić większą kwotę za bilet bo kupowałem go u konduktora gdy kasa była otwarta. Oprócz mnie ten sam problem miało sporo osób nawet mieszkających w Elblągu. PKP powinno wyciągnąć wnioski z takiej dezinformacji i coś z tym zrobić ( przenieść kasę w widoczne miejsce) a nie dorabiać się na niewiedzy pasażerów. Odebrałem to jako kolejny okaz braku szacunku dla pasażerów przez PKP.