Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Weszliśmy na salę sprzedaży w celu zrobienia niewielki zakupów. Hala sklepowa jest niewielka, jak na hipermarket. Przed wejściem były dostępne metalowe wózki na zakupy. Ponieważ nie mieliśmy złotówki poprosiliśmy pracownicę z Punktu Obsługi Klienta o rozmienienie. Z koszykiem wjechaliśmy na sklep. W trakcie robienia zakupów okazało się, że wózek jest uszkodzony i są problemy z uchylaną klapą z tyłu. Zakupy robiło się sprawnie. Nawet w tak newralgicznych miejscach jak stoiska z wędlinami i mięsem były obsługiwane sprawnie i nie było do nich dużej kolejki. Trochę się rozczarowałam, bo chcieliśmy kupić mleko Real Quality 2% i okazało, że w ogóle nie ma takiego w opakowaniach litrowych. Informacji udzieliła nam pracownica, mówiąc, że nie przyszły w poprzedniej dostawie. Sala sklepowa była czysta. Na półkach leżało pełno kubeczków po rozdawanych do degustacji produktach. Nie dziwię się, ponieważ na sali nie było prawie w ogóle koszy na śmieci i nie było gdzie zostawiać śmieci. Do kas były kolejki kilkuosobowe, być może dlatego, że prawie wszystkie kasy były czynne. W podziękowaniu za zakupy dostaliśmy jakąś idiotyczną mała, figurkę. Niestety taki gratis nie zachęci mnie do zakupów w realu. Po szumnie reklamowanej w sklepie promocji z gogasami, za pomocą plakatów, banerów i napisów na koszulkach pracowników spodziewałam się czegoś ciekawszego.