Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tapi
Treść opinii: W sobotę wybrałem się na poszukiwanie butów. W tym celu udałem się do firmowego sklepu Tapi w Rabce. Sklep bardzo ładny, czysty, buty poukładane równo. Ten element bez zarzutu. Problem pojawił się przy asortymencie: tym razem w sklepie był bardzo mały wybór butów, w większości buty już na zimę. Brak uwzględnienia okresu przejściowego. Jako że często bywam w tym sklepie, to byłem rozczarowany, że właściwie brak było jakichkolwiek nowych kolekcji, buty stare, modele eksponowane od dawna i co więcej bark wielu rozmiarów. Trudno również za plus uznać ceny, które choć nie były najwyższe, to ostatnio zostały podniesione. Jakość obsługi bardzo niska. Początkowo sprzedawczyni w ogóle nie było na sali sprzedaży, po paru minutach przyszła z kawą, nie była zbytnio zainteresowana klientami, których pojawiło się kilku w sklepie. Na pytania odpowiadała zdawkowo, nie wiedziała które buty są, których nie ma i w jakich rozmiarach. Nie potrafiła również powiedzieć, czy i kiedy pojawią się dane modele lub zmianie ulegnie kolekcja, choć jest to sklep firmowy, sprzedający tylko własną markę, a nie buty w ogóle. Należy również zauważyć, że sprzedawczyni pracowała wolno i klienci musieli długo czekać aż do nich akurat podejdzie. Można by rzec, że życie w tym sklepie toczyło się bardzo, bardzo leniwie. Podsumowując wizytę: sklep ładny i czysty, ale cała reszta tym razem wypadła bardzo słabo. Ciężko komuś polecić wizytę w tym miejscu, choć oczywiście jako jedno z miejsc w czasie poszukiwania butów w Rabce jest warte odwiedzenia.