Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Jakość Obsługi zarówno strona www jak i projekt sam w sobie bardzo mi się podoba. Czytam obserwację i dodaję swoje własne dodatkowo zmotywowana konkursem, za który no tabene bardzo dziękuję. Ma proste jasne klarowne zasady, nagrody też dość ciekawe, każdy zapewne coś dla siebie znajdzie. Mam jednak kilka uwag: Dodając obserwację z wizyt w sklepie Tchibo nie wprowadzałam adresu ręcznie. Został on wybrany z listy. Gdy moja obserwacja trafiła do systemu okazało się iż Warszawa należy do województwa kujawsko -pomorskiego Adres www.naszaklasa.pl został zmieniony na www.nk.pl i z związku z tym może warto zaktualizować zwłaszcza iż jest to laureat Godła Jakości Obsługi 2010 Sklepy Tesco. Tu problem jest taki iż nie tylko są to hipermarkety ale również supermarkety. Savia natomiast to nie tylko mięso wędliny ale ogólnie jest to supermarket spożywczo- przemysłowy. A na koniec powrót do tematu „skrócenia” edycji 2010 Bardzo bym prosiła o odniesienie się do zacytowanego poniżej punktu regulaminu 1. Program rozpoczyna się w dniu 01.07.2008 r., realizowany jest w rocznych edycjach i trwa przez czas nieokreślony. Każda roczna edycja Programu rozpoczyna się w dn. 1 stycznia i kończy 31 grudnia w danym roku kalendarzowym, którego dotyczy edycja. Ocena ogólna pozytywna. Za pomysł i pilotowanie programu który wpływa na podniesienie Jakości Obsługi, i który daje możliwość wypowiedzenia się każdemu na jej temat oraz zwiększa Naszą, Konsumencką świadomość.