Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Tchibo
Treść opinii: Podeszłam do sklepu Tchibo. Na wystawie zauważyłam elementy biżuterii, umieszczone pod przeźroczystymi osłonami. Osłony były z góry wyraźnie zakurzone. Weszłam do sklepu. Przy wejściu znajdowało się stoisko z biżuterią, które obsługiwała jedna z pracownic, zajęta tylko tym stoiskiem. W sklepie było sporo klientów. Kilka osób z obsługi znajdowało się za ladą i przy obsłudze baru kawowego. Na sali z pracowników był tylko ochroniarz. Zauważyłam, że w sprzedaży są już elementy kolekcji świątecznej. Produkty były opisane w przejrzysty sposób, zawierający informacje o cenie i ilości sztuk w komplecie. Produkty były poukładane na półkach, w dużym wyborze. Zauważyłam, że pracownicy rozładowali kolejkę przy kasie, aktywnie zapraszając klientów do wolnych stanowisk kasowych. Wychodząc ze sklepu wzięłam katalog, w którym znalazłam zachętę do wejścia na stronę jakoscobsługi.pl i zamieszczenie oceny, co właśnie czynię:)