Opinia użytkownika: Jakub_85
Dotycząca firmy: Solar
Treść opinii: Zakupiłem na prezent dla mojej siostry czerwone korale na czerwonej wstążce. Po paru dniach od dania jej tego prezentu powiedziała, że korale pofarbowały jej niestety bluzkę. Postanowiłem reklamować ten produkt. Okazał się jednak, że nie posiadam paragonu. Trudno - pomyślałem i mimo to poszedłem zareklamować produkt. Kiedy w sklepie już opisałem całą sytuację pracownicy, ta przeprosiła za całą sytuację i powiedziała, że oczywiście przyjmie tą reklamację. Kiedy dowiedziała się, że nie posiadam paragonu, początkowo zawahała się, ale po chwili powiedziała: "Przecież pamiętam, jak Pan to u nas kupował. Poza tym wyślemy ten produkt do badania, bo trzeba sprawdzić dlaczego farbuje" No i w ten sposób reklamacja została ode mnie przyjęta. Po kilku dniach otrzymałem telefon, aby zgłosić się do sklepu Solar. Pracownica poinformowała mnie, że ekspert w ich firmie przebadał produkt i że rzeczywiście mógł on zafarbować odzież. Pracownica raz jeszcze przeprosiła mnie za całą sytuację. Po chwili zwróciła mi kwotę za zakupione korale - co warto podkreślić jeszcze raz, pomimo braku paragonu ! Takie załatwienie sprawy uważam za jak najbardziej profesjonalne. Sklep świetnie wybrnął z tej sytuacje. Marka Solar zostawiła w mojej głowie swój w pełni pozytywny obraz, pomimo faktu że produkt okazał się nie w pełni wartościowy. Pracownica w sklepie Solar podczas całego procesu reklamacyjnego był bardzo sympatyczna i starała się jak najlepiej załatwić całą sprawę. Sklep zasługuje na ogromną pochwałę. Tak powinno być wszędzie :)