Opinia użytkownika: MałyGekon
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Całkiem niedawno sieć plus miała urodziny i w ramach tego każdy użytkownik dostawał jakiś prezent. Udałam się wiec do salonu i zgłosiłam chęć otrzymania pakietu darmowych minut. Pan z salonu stworzył zgłoszenie i w ciągu trzech tygodni miałam otrzymać pakiet. Niestety nie otrzymałam, więc postanowiłam zapytać dlaczego. Pan w salonie powiedział, że zgłosił i muszę zadzwonić na infolinię, żeby złożyć reklamację. Zadzwoniłam więc na infolinię i tam powiedziano mi, że to salony organizowały promocję i to tam muszę składać reklamację. Ostatecznie nie złożyłam reklamacji, ponieważ jestem przepychana z jednego miejsca na drugie i nikt nie ma zamiaru rozwiązać problemu. Zawsze byłam zadowolona ze świadczonych przez Plus usług, ale tym razem bardzo się zawiodłam na obsłudze klienta.