Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: nk.pl
Treść opinii: Lekceważenie jeżeli chodzi o odpowiedzi na wysyłane emaile np. "Jak długo mam czekać na odpowiedź odnośnie oceny "Super zdjęcie"?. Jak dotychczas otrzymałam już dwie takie informacje, czy trzecia będzie taka sama. Ostatnia była 30.X.2010 r. i oto ona: Witamy, informujemy, że Twoje zgłoszenie zostało przyjęte przez Dział Obsługi Użytkownika o treści: Chodzi mi o powiadomienia od Działu Obsługi Klienta. Już dwukrotnie pisałam o braku opiniowania "Super zdjęcie" mimo posiadania na koncie 172 Eurogąbek. Po dzień dzisiejszy nie mogę w dalszym ciągu je oceniać. Chcąc ocenić, dostaję informację "Zasil portfel". Pozostało mi jeszcze 63 dni do oceny. Nie wiem czy zdążę wykorzystać eurogąbki, gdyż tylko w tym celu są przeznaczone. Ponadto informuję, że posiadam już: Nr zgłoszenia: 21991115 Data wpłynięcia pierwszego zgłoszenia do P4: 2010-09-22. Jak dotąd bez efektu, w dalszym ciągu nie mogę oceniać Powyższej wiadomości przydzieliliśmy numer: 2010103110008351. Postaramy się jak najszybciej udzielić odpowiedzi. Czas oczekiwania na odpowiedź zazwyczaj nie przekracza 48h roboczych. Zwrotną wiadomość wyślemy na adres podany podczas opisywania problemu w formularzu kontaktowym: kontakt@nasza-klasa.pl Prosimy o cierpliwość oraz o niezmienianie tematu korespondencji - dzięki temu w trakcie pracy nad Twoim zgłoszeniem będziemy mogli działać szybciej i skuteczniej. I co, dalej bez echa odpowiedzi w tej sprawie.