Opinia użytkownika: Rafał_8
Dotycząca firmy: Fiat
Treść opinii: Ponownie zjawiłem się w serwisie Plichta w Gdańsku /wymiana żarówki/, przypomniałem wówczas o zaległym zgłoszeniu. Obsługujący mnie pracownik obiecał, że rezerwuje dla mnie pojazd zastępczy na czas zaplanowanej naprawy /przewidywany czas trwania ok. 5-6 godzin/ i obiecał, że zadzwoni do mnie za 2 dni…. Minęło już ponad dwa tygodnie, więc zadzwoniłem ja. Pracownik, który odebrał telefon, sprawdził w systemie moje zgłoszenie i obiecał przekazać sprawę koledze odpowiedzialnemu za to zgłoszenie. Nie padło niestety słowo przepraszam, które w tym wypadku byłoby jak najbardziej na miejscu…. Mam nadzieję, że wkrótce będę mógł zamieścić obserwację o pozytywnym zakończeniu ciągnącej się sprawy.