Opinia użytkownika: Jakub_85
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: najbardziej w sklepach cenię drobne zachowania, które w znaczący sposób poprawiają jakość obsługi. Tak naprawdę na ogólne wrażenie wpływają właśnie takie małe elementy. Po wejściu do salonu Orange zauważyłem, że oba stanowiska przy których są pracownicy są zajęte. Stanąłem więc przy wejściu i postanowiłem poczekać. Jednak po 10 minutach poirytowałem się i opuściłem salon Orange. Czego zabrakło ? No właśnie. Zabrakło tak naprawdę bardzo niewiele. Powitania przez któregokolwiek z pracowników, choćby skinieniem głowy, lub nawiązaniem kontaktu wzrokowego. Wiedział bym chociaż, że zostałem zauważony. Nie mówiąc już, że najbardziej profesjonalnym zachowaniem było by gdyby któryś z pracowników powitał mnie i poinformował o ewentualnym czasie oczekiwania. Niestety tego wszystkiego zabrakło.