Opinia użytkownika: Obserwacje_1
Dotycząca firmy: domzdrowia.pl
Treść opinii: Mam przykre doświadczenie związane z ta firmą. W połowie października zamówiłam w tej aptece internetowej pewien lek. A ponieważ jest on trudno dostępny, zachwycona, że w końcu mam mozliwość kupienia go, zamówiła kilka opakowań z myślą o tym, że starczy mi na kilka miesięcy. Zamówienie zostało zrealizowane dość szybko. Ale jakie było moje ździwienie po otwarciu paczki. Okazało się, że termin przydatności leku mija za 2 tygodnie, czyli w listopadzie. Nie czekając napisałam odpowiedniego maila, w którym uzasadniłam powód dla którego chcę zwrócić medykament. Odesłałam go zaraz następnego dnia paczką priorytetową. Niestety na zwrot pieniędzy czekałam prawie 2 tygodnie. Cała sprawa zakończyła się dobrze, bo odzyskałam gotówkę. Straciłam jednak czas i nerwy. Mam nadzieję, że było to z ich strony jednorazowe przeoczenie. Uważam, że firmy tego typu powinny zwracać większą uwagę na jakość towaru, który oferuja, bo chodzi przecież o nasze, czyli klientów, zdrowie.