Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Hewlett-Packard
Treść opinii: Prawie 2 lata temu kupiłem 22" monitor HP taki z bajerami - hub usb, wbudowane głośniki, piwot, vesa, hdmi. Był dość drogi, ale lepiej wydać więcej i wiedzieć co się ma, niż kupić tanio a potem żałować. Wszystko byłoby ok, gdyby nie cichy pisk wydobywający się gdzieś z wnętrza po jego wyłączeniu (kabel zasilający oczywiście podłączony). Odgłos ten uciążliwy był szczególnie nocą. Zwróciłem się z problemem do serwisu - kazali spakować i odesłać kurierem na ich koszt. Po około tygodniu zadzwoniła do mnie pani z serwisu z informacją, że nie będą go naprawiać i czy ze względu na brak tego modelu na magazynie nie zdecydowałbym się na inny monitor. Zaoferowano mi 27 calowy full hd z głośnikami - skusiłem się, choć potem troszkę żałowałem, bo nie miał usb oraz możliwości powiedzenia na ścianie, o czym mie nie poinformowano. Cała obsługa serwisowa na dość wysokim poziomie, miły kontakt, mogliby jedak podawać więcej szczegółów na temat zamiennego sprzętu.