Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: CLUBCARD
Treść opinii: CLUBCARD to program lojalnościowy sieci hipermarketów Tesco i supermarketów Savia należących do tej samej firmy choć pod innym szyldem. Zasady wydają się proste.Za każde wydane 2 złote przyznawany jest nam 1 punkt. Gdy tych punktów uzbieramy minimum 300 otrzymujemy bony zakupowe. Odbywa się to automatycznie. Cztery razy w roku wysyłane są na nasz adres domowy wysłane wyciągi. Gdy udało nam się w tym czasie 300punktów uzbierać do przesyłki mamy dołączony bon zakupowy, jeżeli nie wówczas punkty przeniesione zostają na koleiny okres, a my na „pocieszenie” otrzymujemy bony rabatowe na wskazane produkty z asortymentu Tesco. Zaznaczyć należy iż nie ma wskazanych konkretnych terminów od kiedy do kiedy są poszczególne zamknięcia okresów podsumowujących punkty i są one dość płynne przy zachowaniu reguły że w ciągu roku takich podsumowań ma być cztery. Na stronie internetowe www.tesco.pl znajdziemy zakładkę z informacjami ogólnymi o programie. Tam również zastaje podana informacja iż po pierwsze ostatnie podsumowanie programu miało miejsce 24.10.2010 a wyciągi z kont przesłane mają być do dnia 28.11.2010 Mamy również telefon na bezpłatną infolinię (0 800 105 104 begin_of_the_skype_highlighting 0 800 105 104 end_of_the_skype_highlighting), niestety z komórkowych telefonów połączenie jest nie możliwe. A więc dostęp do informacji o koncie jest mierny.