Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PKP Intercity

Treść opinii: Nauczona doświadczeniem z obsługą kasową, która juz niejednokrotnie próbowała wprowadzić mnie w błąd, co kończyło się reklamacjami, przed wizytą sprawdziłam połączenie na internetowym rozkładzie dostępnym na stronie pkp.pl . Interesowało mnie połączenie Łapy - Gdańsk przez Warszawę. Na kartkę spisałam nawet, że do Warszawy mam jechać pociągiem TLK, a później expresem. Pewna swego ruszyłam po bilet. Nie jestem w stanie opisać swojego wyrazu twarzy kiedy obużona kasjerka zakomunikowała mi "że skoro umiałam spisać godziny odjazdów to mogłam też spisać oznaczenie pociągów bo według jej rozkładu sprzed roku takiego pociągu nie ma!" Po czym zaciągnęła się papierosem i odwróciła obrażona..