Opinia użytkownika: Monika_1434
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Miałam okazję skorzystać z usług PKP. Wybrałam się w podróż Sławno - Poznań Główny. NA dworcu w Sławnie nie było problemów. Dostałam bilet taki jaki potrzebowałam. Obsługa była bardzo miła i profesjonalna. Bez zastrzeżeń.Pociąg jak pociągi w Polsce nie był nowy ale udało mi się zająć miejsce w 1 klasie, która oznaczona była jako 2 klasa.Tak więc fotele były wygodniejsze i mniej osób siedziało w przedziałach. Kłopoty zaczęły się, gdy miałam się przesiąść w Stargardzie Szczecińskim. W trakcie podróży okazało się, że pociąg ma opóźnienie. Wielu pasażerów pytało czy pociąg przesiadkowy będzie czekał, ale nie uzyskali precyzyjnej odpowiedzi. Po przyjeździe do Stargardu okazało się, że owy pociąg odjechał, nie czekając na nas. Tak więc trzeba było wymienić bilety na inne, totalne zamieszanie. Stanęłam w okienku do kasy. Pani, która miała mnie obsłużyć wzięła bilety i nie mogła odczytać jakiś numerków z biletów i wysłała mnie do kasy obok. Pani z kasy obok rozmawiała przez telefon, ale przyjęła ode mnie bilety. Prawdopodobnie usłyszała czego potrzebuje, ale nie odkładając telefonu zaczęła coś robić. Trwało to dłuższy okres czasu. Stałam pod okienkiem jakieś 15 minut, a pani zamiast szybko i sprawnie mnie obsłużyć, bo stało za mną jeszcze parę osób rozmawiała przez telefon, nie zwracając uwagi na okoliczności. Poczułam się potraktowana z olbrzymią obojętnością. Nie dość, że nie przybyłam do Poznania na czas, to jeszcze niemiła obsługa.