Opinia użytkownika: Toms
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Chodź dość rzadko załatwiam sprawy związane z abonamentem w standardowych salonach ORANGE, tym razem chodziło mi o zmianę nazwiska abonamenta (wcześniej telefon był na moją mamę). Niekompetencja pracownika była oszałamiająca po zadanym pytaniu jak wykonać taką operację na rachunku, Pan nie miał pojęcia poszedł zapytać się innego kolegi. Zadałem jeszcze dwa pytania, na które także nie znał odpowiedzi. Rozmowa trwała 20min a uzyskałam tylko kilka przydatnych informacji. Jak dla mnie to jest za długi czas oczekiwania na prostą informację i nie mam ochoty następnym razem bawić się w ''głuchy telefon''. Wiedza i kompetencja sprzedawcy była znikoma. Do wyglądu miejsca nie mam zastrzeżeń. Chodź ceny np. telefonów wypadają blado z innymi sieciami. Wydaję mi się, że maja najdroższe telefonu w abonamencie na rynku.