Opinia użytkownika: Rysio
Dotycząca firmy: McDonald's
Treść opinii: Postanowiłem pojechać na kolację do McDonalds. Zamówiłem zestaw z frytkami. Ucieszyłem się, że wszystko dostanę od ręki i nie będę musiał czekać. Wziąłem więc tacę z zamówieniem i poszedłem usiąść do stolika. Nie było problemu znaleźć wolny stolik, było dość pusto w lokalu. Stoliki były czyste, podłoga również. Zacząłem więc jeść. Kanapka była świeża, kawa gorąca. Natomiast frytki jakie mi podano pierwszej jakości bynajmniej nie były. Były rozmiękłe i zimne. Na dodatek przesolone. Poszedłem więc z reklamacją do osoby u której je kupiłem. Wielce oburzona odpowiedziała mi, że frytki na pewno są świeże i nie jest możliwe, aby coś z nimi było nie tak. Ja jednak upierałem się przy swoim. Wymiana zdań zwróciła uwagę kierownika, który przyszedł, wysłuchał w czym problem i bez słowa wymienił mi produkt na świeży. Widać, że jednak można rozwiązać problem bez awantur. Szkoda tylko, że pracownik nie był w stanie przyznać się do winy i rozpoczął niepotrzebną dyskusję.