Opinia użytkownika: Rysio
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Zaszedłem do Sklepu Plusa dowiedzieć się o ofertę na przedłużenie umowy. Po wejściu do sklepu zobaczyłem że wszystkie stanowiska są zajęte, więc podszedłem do gablot popatrzeć na telefony. Jak tylko zwolniło się stanowisko, pracownik podszedł do mnie i zaprosił mnie do biurka. Zachowywał się bardzo grzecznie i uprzejmie. Zapytał o cel wizyty, czy jestem zadowolony z dotychczasowych usług, co można byłoby zmienić, abym był jeszcze bardziej zadowolony. Zapytał mnie o oczekiwania wobec nowego telefonu, o sposób korzystania z obecnego i o to z jakich usług najchętniej korzystam. Podsumował moją odpowiedzi, wyjaśnił wszelkie wątpliwości i przedstawił dwie konkretne propozycje. Były one rzeczywiście dopasowane do moich oczekiwać. Przez cały czas pracownik kontrolował, czy wszystko jest jasne i czy wszystko rozumiem. Poprosiłem jednak o czas na zastanowienie. Nie nalegał na podpisanie umowy od razu, pozwolił mi zastanowić się nad wyborem. Zobowiązał się, że zadzwoni do mnie następnego dnia i zapyta o decyzję. Byłem bardzo zadowolony ze sposobu przeprowadzenia rozmowy, jak również z wyglądu sklepu i postawy pozostałych pracowników.