Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Carrefour

Treść opinii: Zakupy w carrefour robię od zawsze, ale dawno nie spotkała mnie tak nieuprzejma obsługa jak dzisiaj. Po zakończonych zakupach, podeszłam do kasy samoobsługowej, bo do niej nie było akurat kolejki i zaczęłam skanować zakupy. Wszystko było w porządku, do momentu, jak musiałam zeskanować owoc pomelo. Owoc ten, nie miał ceny, jak również nie było go na liście z kodami dla owoców. Po paru minutach poszukiwań, poddałam się i poprosiłam pracownika, który był tam obecny. Pani, która podeszła do mnie, nie powiedziała dzień dobry, tylko z łaską i miną tak bardzo strudzoną, wystukała jakiś kod, po czym odeszła nic nie mówiąc. Zdenerwowałam się, bo to nie była moja wina, że owoc, który był wyceniony, nie był ujęty w spisie, ani nie był podany kod, pozwalający go samodzielnie zeskanować. Uważam, że pracownik, który sprawuje tam dyżur, powinien wykazać po pierwsze, wyrozumiałość dla niedoświadczonych klientów, po drugie, postarać się o minimum uprzejmości w kierunku klientów. Zakupy w tym sklepie będe robić nadal, ale tylko ze względu na bardzo dobre zatowarowanie sklepu, dobre ceny oraz bardzo częste atrakcyjne promocje.