Opinia użytkownika: IZABELA_368
Dotycząca firmy: UPC
Treść opinii: W dniu 20.10.2010 pojechałam do biura UPC mieszczącego sie w Gdańsku przy ulicy Czyżewskiego, celem zmiany dotychczasowej umowy o świadczenie usług. Ponieważ umowa na warnach promocyjnych zakończyła się chciałam dokonać zmiany aby oszczędzić a nie wydawać więcej i mieć mniej niż dotychczas. Obsługa odbywa się w systemie numerków, które trzeba pobrać w zależności od tego co chce się załatwić. Czas oczekiwania na obsługę około 16 minut. Pani osługująca poprosiła abym usiadła i zapytała w czym może mi pomóc. Odpowiedziałam że chciałabym zmienić umowę ale na lepszych warunkach fiansowych. Pani zapytała czy chciałabym jakieś poszerzone pakiety telewizyjne i większą przepustowość internetu. Odpowiedziałam że taka ilośc kanałów telewizyjncyh i prędkość internetu jest dla mnie wystarczająca. Zalezy mi tylko na zmniejszeniu rachunku. Pani zapytała czy umowa może byc zawarta na męża lub a inną osobę zamieszkującą razem ze mną. Szybko i sprawnie pani dokonała odłączenia pakietów z dniem 01.12.2010 i w tym dniu pojawi się technik w celu odłączenia starego dekodera i zainstalowaniu nowego (ponieważ kończy się era telewizji analogowej). oraz pospisaniu nowej umowy na mojego męża. Cała operacja trwała nie dłużej niż 12 - 15 minut. Jestem zadowolona z obsługi w biurze UPC. Biuro jednak jak na taką firmę można byłoby trochę ładniej zorganizować. Pomieszczenie trąca jeszcze "komuną".