Opinia użytkownika: Katarzyna_2363
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Jestem rozczarowana rozłożeniem "siły roboczej". Ani żywego ducha na elektronice i agd. Jakoś sobie poradziłam, bo wybierałam żelazko, ale gdyby przyszedł klient np. po telewizor, to pewnie wyszedłby z niczym. Pracownika z działu spotkałam dopiero w punkcie obsługi klienta, dokąd został wezwany na moje żądanie podbicia karty gwarancyjnej. Gdzie był dotychczas, nie wiem. Po dziale kręciłam się minimum 10 min. Spotkałam też znajomą, która również skorzystałaby chętnie z porady przy zakupie. Pani w punkcie obsługi klienta na moją uwagę o nieobecności pracownika na dziale AGD odrzekła mi, że mają za mało pracowników. Faktem jest, że sporo załogi było przy rozpakowywaniu towaru z promocji, ale wątpię, czy ów pracownik został tam przesunięty. Poza tym bez zastrzeżeń. Do kas kolejki niewielkie, obsługa przy kasach sprawna.