Opinia użytkownika: Małgorzata_1150
Dotycząca firmy: Asus
Treść opinii: Posiadam netbooka Asus prawie rok. Po pół roku pewnego dnia podłączony do ładowania netbook nie zaczął się ładować. Obowiązywała oczywiście umowa gwarancyjna. Zarejestrowałam się więc w serwisie technicznym na stronie internetowej i wkrótce przybył kurier po sprzęt. Po około czterech dniach dostałam maila z informacją żę netbook...nosi ślady zalania cieczą! Moje zdziwienie sięgnęło zenitu gdyż taki epizod nie miał oczywiście miejsca. Oczywiście oddalono moje roszczenia gwarancyjne i zaproponowano kilka płatnych opcji do wyboru z, których nie skorzystałam. Odesłano mi netbooka(musiałam zapłacić koszty transportu) i po zaniesieniu do nieautoryzowanego już serwisu pan informatyk napisał mi ekspertyzę która świadczyła o tym że żadne zalanie nie miało miejsca! A usterka nie powstała z mojej winy. Moim zdaniem skandaliczna polityka firmy, oskarżająca o rzeczy które nie miały miejsca doprowadzi kiedyś przed sąd przedstawicieli. Szczytem arogancji i bezczelności była dla mnie ankieta przysłana do mnie tydzień później w której miałam ocenić fachowość serwisu.