Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: Do banku udałam się z zamiarem otworzenia rachunku bankowego z którego dokonywałabym jedynie przelewów internetowych. Gdy weszłam do banku na sali panowała atmosfera pracy. Nie było słychać żadnych stacji radiowych a ni muzyki. Wszyscy pracownicy banku banku byli ubrani w firmowe stroje - przynajmniej ci którzy obsługiwali klientów na sali. Reszta personelu ubrana była w strój galowy. Pani mnie obsługująca najpierw przeprowadziła ze mną wywiad by określić moje oczekiwania odnośnie rachunku. Po uzupełnieniu informacji przedstawiła mi ofertę promocyjną prezentując ulotkę i rozpiskę opłat z tytułu prowadzenia konta. Obrazowo nakreśliła wady i zalety obydwu propozycji. Po wybraniu rodzaju konta wypełniłyśmy wspólnie umowę. Żeby otworzyć rachunek przedstawiłam jedynie dowód osobisty, który pani z obsługi skserowała go i dołączyła kopię do umowy. Wypełnianie formalności zajęło około 20 minut, było to dość męczące. Jednak po całej transakcji otrzymałam skoroszyt 24 z umową, wizytówki i wskazówki jak aktywować samemu konto przez internet. Oczywiście była opcja aktywacji na miejscu w banku, jednak ze względu na brak czasu zdecydowałam się na aktywacje w domu. Polecam ten bank ze względu na dogodną ofertę prowadzenia konta internetowego, koszt za miesiąc wynosi jedynie 1 zł. Bank posiada wykwalifikowaną i odpowiednio przeszkolona obsługę.