Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Credit Agricole

Treść opinii: Zachęcona opiniami znajomych postanowiłam otworzyć konto w Lukas Bank. Przed placówką parking, ławki. Wewnątrz czysto, ulotki reklamowe ułożone na stojakach, stanowiska pracy uporządkowane. Czuć było zapach kawy ( w placówce jest ogólnodostępna kawiarka). Po wejściu zostałam od razu zauważona przez doradcę, wstał, uśmiechnął i zaprosił do stanowiska. Zaproponował kawę. Był schludnie ubrany w strój służbowy, zadbany. Zapytał w czym może mi pomóc. Gdy powiedziałam, że chcę otworzyć konto, skupił się na zaletach i korzyściach konta. Zadawał otwarte pytania tj. "Co skłoniło Panią do założenia konta akurat w naszym banku ?" Uwaga doradcy była skupiona tylko na mnie. Z dużą pewnością siebie odpowiadał na moje pytania. Gdy wszedł do placówki klient, doradca przywitał go uśmiechem i wrócił do rozmowy ze mną. Doradca proponował też inne produkty, np. lokata, ale nie był w tym natarczywy. Na koniec wizyty, już po założeniu konta i zakończeniu formalności zapytał czy mam dodatkowe pytania. Wyszłam z placówki z pełnym przekonaniem, że wybór banku oraz produktu był słuszny.