Opinia użytkownika: Szakal
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Chciałbym ocenić portal Jakość Obsługi pod względem funkcjonalności. Sama idea portalu jest oczywiście jasna i nie budzi żadnych wątpliwości. Brakuje mi kilku funkcji, które zdecydowanie poprawiłyby korzystanie z portalu: - wyszukiwarka moim zdaniem jest zbyt prosta. Brakuje mi kryteriów typu data, czy branża. Można sobie niby wybrać branżę, ale często zdarza się sytuacja, że nazwy się powtarzają, a kliknięcie w wybraną kategorię i przeszukiwanie setek stron w poszukiwaniu konkretnej obserwacji jest męczące. - brak możliwości edycji swoich obserwacji. Często zdarza mi się, że dopiero po zatwierdzeniu zauważę jakiś błąd w obserwacji. Czy to zapomniałem wpisać ulicy, czy jakaś literówka, czy po prostu chciałbym zmienić treść. Albo tak jak w przypadku tej obserwacji dopisać swoje spostrzeżenia. Oczywiście każda zmiana musiałaby się wiązać z ponowną akceptacją przez moderatora i ewentualnie dodaniem odpowiedniej adnotacji w obserwacji o zmianie treści, ale myślę, że to nie jest wielkim problemem. - w liście obserwacji owszem można ją przeczytać po kliknięciu na szczegóły ale tylko w czystej postaci, że się tak wyrażę. Brak jest w tym miejscu podglądu na komentarze, czy odpowiedź firmy. Jedyny sposób na wyłuskanie swoich obserwacji w formie listy z komentarzami itd to poprzez wpisanie w wyszukiwarce nazwy użytkownika. Poza tym szukając obserwacji, które ktoś skomentował również mam problem. Owszem są wysyłane maila z powiadomieniami ale nieraz nie ma czasu, żeby od razu otworzyć stronę. - na stronie głównej znajduje się lista TOP100 najprzyjaźniejszych firm. Nie mam możliwości przejrzenia sobie całej listy, a na głównej jest tylko 14 firm jak mniemam wyświetlających się losowo bo nie są posortowane w żaden sposób. Może lepiej zamieścić pierwszą dziesiątkę z najwyższą średnią ocen a resztę w formie listy po przejściu na odpowiednią stronę? - Galeria albo jest tak uboga (zawiera 2 zdjęcia?), albo ja nie mogę do niej wejść. Jeżeli ma ona zawierać wyłącznie 2 zdjęcia to może lepiej ją usunąć? - Korzystając z dużego jak przypuszczam grona użytkowników uruchomiłbym forum dyskusyjne na temat szeroko pojętej jakości obsługi, gdzie użytkownicy mogliby prowadzić pomiędzy sobą dyskusje na tematy związane z obsługą klienta, ale i nie tylko. Żeby sprawa była jasna. Ostatnio często korzystam z tej strony i dlatego nasunęło mi się kilka pomysłów, które w moim subiektywnym odczuciu poprawiłyby komfort użytkowania witryny.