Opinia użytkownika: Rysio
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Próbowałem dodzwonić się na infolinię Plusa. Wybrałem wszystkie wymagane opcje, aby uzyskać połączenie z konsultantem. Po chwili usłyszałem informację, że wszyscy konsultanci są w tej chwili zajęci i proponują, abym zadzwonił w późniejszym terminie. Jednak ja dokonując już samej próby połączenia zapłaciłem 0,95 zł postanowiłem czekać. I tak czekałem kolejne 7-8 minut. Jak już uzyskałem połączenie z żywym człowiekiem, dowiedziałem się, że niestety nie mogą udzielić mi informacji, gdyż wymagane jest połączenie z innym działem. Zostałem więc do niego przekierowany. Trwało to kolejne 5-6 minut. Co prawda udało mi się załatwić sprawę, z którą dzwoniłem, ale po jakim czasie. Pracownicy wydawali się kompetentni, byli uprzejmi i grzeczni, ale czas wymagany na rozwiązanie problemu był niedopuszczalny.