Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Udałam się do banku w sprawie kredytu hipotecznego. Placówka jest duża i przestronna. Znajduje się w tym samym budynku co Urząd Miasta i ma bezpośrednie połączenie z holem Urzędu, co jest wygodne, bo przy gorszej pogodzie nie ma konieczności wychodzenia na zewnątrz. W banku czynne było jedno stanowisko kasowe, do którego czekała kolejka. Obok, przy drugim stanowisku siedział młody mężczyzna, ale wystawiona była kartka informująca, że nieczynne. Po drugiej stronie sali znajdowały się stanowiska doradców. Przy jednym z nich dwie panie omawiały coś odnośnie jakiś dokumentów. Jedna z pań wróciła na swoje stanowisko, a druga zaprosiła mnie do siebie. Wyjaśniłam, że chciałam uzyskać informacje odnośnie kredytu hipotecznego. Pani powiedziała, że w takim razie zaraz poprosi kolegę. Udała się na zaplecze skąd wyszedł młody mężczyzna i zaprosił mnie do swojego stanowiska. Bardzo dobrze prowadziło się z nim rozmowę. Był kompetentny, wykazywał się bardzo dużą wiedzą, mówił rzeczowo i konkretnie. Wszystkie zagadnienia przedstawiał w bardzo logiczny i zrozumiały sposób. Jeżenie nie rozumiałam jakiś kwestii wyjaśniał mi je. Upewniał się, czy nie mam dodatkowych pytań. Na zakończenie rozmowy przygotował dla mnie listę dokumentów, jakie mam złożyć razem z wnioskiem, wyjaśnił co i w jaki sposób mam wypełnić, jakie dokumenty mam dostarczyć i co kryje się pod poszczególnymi nazwami. Zostałam też poinformowana o czasie rozpatrywania wniosku na poszczególnych jego etapach. Wszystko bardzo profesjonalnie.