Opinia użytkownika: Paulina_587
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Od kiedy chłopak pracuje za granicą potrzebne było nam konto walutowe. Postanowiliśmy założyć je w Banku WBK. Oczywiście najbardziej interesował nas dostęp do konta poprzez internet aby sprawdzać na bieżąco stan rachunku. Była taka możliwość bez większego problemu. Główna strona internetowa banku jest dość prosta w zrozumieniu. Jeśli chodzi o stronę konta internetowego ma ciekawą konfigurację. Sposób logowania się jest dość skomplikowany. Z takim systemem nie miałam jeszcze do czynienia i sama niekiedy popełniam błędy przy logowaniu, gdyż ze względów bezpieczeństwa nie jest ono takie proste. Jednak kiedy się już uda widzimy przejrzystą stronę z dodatkami zielonego, gdyż bank cechuje się zielonym kolorem. Strona podzielona jest na zakładki dla ułatwienia poruszania się na niej. Jako, że jest to konto walutowe bardzo spodobało mi się rozwiązanie, którym jest automatyczne przeliczenie danej kwoty z waluty zagranicznej na złotówki. Jest to przeliczenie po kursie bankowym, czyli zazwyczaj niższym niż w kantorach, ale dla orientacji ile ma się na koncie pieniędzy jest to bardzo dobre rozwiązanie. Bardzo zadowolona jestem z funkcjonowania tej strony, ze względów na wyższy poziom bezpieczeństwa przy logowaniu oraz automatyczne przeliczanie waluty.