Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: Kilka minut po godz. 19.00 byłam w hipermarkecie Auchan, aby odebrać zdjęcia. Zdjęć było ponad 300. Jak się okazało na miejscu, w punkcie fotograficznym nie było już pracownika. Zapytałam znajdujące się obok, w Punkcie Obsługi Klienta, gdzie mogłabym odebrać zdjęcia, zwłaszcza że Pracownik przy składaniu zamówienia wskazał jako termin odbioru niedzielę wieczorem. Jedna ze znajdujących się w Punkcie Pracownic, odpowiedziała, że skoro Pracownika już nie ma, to zdjęć nie odbiorę wcale. Zwróciłam Pani uwagę, że ja specjalnie po te zdjęcia przyjechałam. Wówczas Pani, z wyraźną niechęcią, wykonała telefon. Następnie poinformowała mnie, że "JEŚLI kierownik zobaczy pracownika, to go przyśle". Postanowiłam poczekać. Na szczęście po chwili przyszedł Kierownik i mogłam odebrać zdjęcia, po które przyjechałam. Jednak postawa Pani, z którą rozmawiałam wcześniej, jej lekceważące podejście, pozostawiły duży niesmak. Tym bardziej, że w Punkcie Fotograficznym nie było żadnej informacji, że punkt jest czynny w innych godzinach, niż market. Nie było też informacji, że punkt jest nieczynny. Rozmawiając z Pracownicami w Punkcie Obsługi Klienta trzeba posiadać duże pokłady cierpliwości odnośnie zachowania Pań i mieć świadomość, że Klienta jest mało ważny.