Opinia użytkownika: Szakal
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Pewnego dnia postanowiłem sobie zainstalować odbiornik telewizji satelitarnej. Dekoder dostałem w prezencie, pozostało mi tylko zakupić antenę satelitarną oraz wszelkie potrzebne w tym celu akcesoria. Postanowiłem udać się w tym celu do Media Markt. Swe kroki skierowałem ku stanowisku z telewizorami, gdzie znajdował się również sprzęt satelitarny. Niestety na samym początku nieco się zaskoczyłem ponieważ do wyboru były bodajże 3 modele czasz. Postanowiłem, więc poszukać w dalszej kolejności konwertera i kabli. Tutaj już zdecydowanie większy wybór. Zdecydowałem się na najprostszy model z jednym oczkiem i gniazdem. Trzeba było jeszcze zakupić kabel. Wiedziałem jedynie jaką długość potrzebuje. Do wyboru były różne rodzaje. Ceny wahały się od 2 zł/metr do kilkunastu zł/metr. Tak na chłopski rozum domyśliłem się, że różnią się jakością. Po kilkunastu minutach spędzonych przy tym stoisku nie doczekałem się żadnego pracownika, więc postanowiłem sam poprosić jednego z nich o pomoc. Zapytałem, więc jakie są różnice pomiędzy tymi kablami. Czy warto płacić więcej, a nawet dużo więcej. Jedyną odpowiedzią jaką się doczekałem to, że kable różnią się ceną. Wziąłem, więc najzwyklejszy kabel i przeszliśmy do wyboru anteny. W tym momencie nie było co doradzać, więc pokierowałem się względami estetycznymi. Jedyny plus dla pracownika należy się za sprawne dostarczenie zapakowanej anteny z magazynu oraz dobranie odpowiedniego uchwytu do zamocowania na ścianie. Podsumowując moją wizytę w tym miejscu muszę z żalem przyznać, że obecność pracowników nie wnosi zbyt wiele do obsługi klienta, a zarazem działa jedynie na niekorzyść firmy. Może warto zainwestować trochę w pracowników i zapewnić im odpowiednią wiedzę?