Opinia użytkownika: naitsyrk
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Po wejściu do Banku o godzinie 13.30 zobaczyłem ze są otwarte dwie kasy na cztery ,natomiast kolejka ok 10 osób stała przede mną. Przez cały czas oczekiwania ,kolejka zwiększyła się, natomiast drugie tyle osób weszło i zobaczywszy kolejkę ,wyszło .Osoby stojące w kolejce dopytywały czy podejdzie jakaś druga osoba do obsługi klienta ,co spotykało się z milczeniem. Słyszałem tez krytykę i komentarze stojących osób ,niestety bez reakcji... Oburzenie było bardzo widoczne mimo to nikt nie zareagował. Oczekiwałem na obsługę 30 min ,i w tym czasie nie zauważyłam żadnej reakcji ,nikogo z pracowników banku. Na sali po prawej stronie siedziała jeszcze jedna osoba obsługująca konta i kredyty. Pani przy kasie obsłużyła mnie była osoba kompetentna i załatwiłem wszystko co było mi potrzebne,ale czas oczekiwania długi. Zdziwiło mnie też namawianie kasjera do skorzystania z ofert banku. Jak bym coś chciał do udaję się do stanowiska a nie słucham z czego mógłbym skorzystać. Obsługa i czas oczekiwanie w okolicy godzin szczytu nie jest rewelacyjny.