Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Wyjechaliśmy na wakacje. Kiedy na miejscu chciałam zalogować się na swoje konto w banku okazało się, że zapomniałam numeru CIF. Używałam go od roku cały czas i jak na złość akurat w tym momencie zapomniałam. Ponieważ konieczny był mi dostęp do banku zaczęłam szukać, gdzie jest najbliższa placówka. Okazało się, że jest taka w Olsztynie. Placówka była w centrum, łatwa do znalezienia. Kiedy weszłam do środka, okazało się, że jest spora kolejka do stanowisk kasowych. Wnętrze banku było dobrze klimatyzowane i panował w nim przyjemny chłód. Dostępna była woda mineralna do picia i miejsce, w którym można było usiąść. Po chwili jedna z pań ze stanowisk obsługi klienta zamożnego podeszła i zaczęła pytać, kto nie czeka do stanowiska kasowego. Ponieważ ja jedna nie czekałam do kasy pracownica zaprosiła mnie do siebie. Kiedy jej wyjaśniłam mój problem poprosiła o dowód. Na jego podstawie znalazła mój numer CIF i napisała go na karteczce. Zaproponowała mi od razu skorzystanie ze stanowiska internetowego w placówce. Podziękowałam i pożegnałam się.