Opinia użytkownika: Paulina_587
Dotycząca firmy: Tiscali
Treść opinii: W wakacje rozgladałam się na allegro za pewnym sprzętem. Zainteresowała mnie aukcja, która prowadzona była przez sklep TISCALI z siedzibą w Koszalinie. Zamówiłam u nich produkt. Było wszystko w porządku do czasu. Kiedy towar przyszedł miałam wrażenie, że jest zgodny z opisem. Chociaż instrukcja obsługi miała być po polsku a nie była. Ale dałam sobie bez tego radę. Brat zafascynował się tym produktem i stwierdził, że też by chciał i zapytał czy mu nie zamówię. Zgodziłam się oczywiście. Odnalazłam tą samą aukcję, u tego samego allegrowicza. Aukcja była identyczna, z tym, że nowo rozpoczęta. Zamówiłam ten sam produkt w tej samej cenie. Wydawało mi się, że wszystko będzie tak jak być powinno, bez żadnych problemów. Paczka przyszła po jakimś tygodniu i tu nastąpił problem. Okazało się, że produkt jest niezgodny z opisem. A konkretnie chodzi o to, że nie działał tak jak powinien. Komputerek tego produktu był uszkodzony i powodował zwarcia. Postanowiłam zgłosić reklamacje, jako, że mam do tego pełne prawo oraz pisało o takiej możliwości na aukcji. I tu zaczęły się schody. Wysyłałam po kilka na raz takie same wiadomości na podany adres meilowy sklepu, gdyż nikt nie odpowiadał na nie.Również dzwoniła na podane telefony lecz nikt nie odbierał pomimo, że któregoś dnia dzwoniła non stop przez parę godzin z małymi przerwami. Bardzo późno postanowili odezwać się w tej sprawie właściciele sklepu. Wytłumaczyłam całą sprawę dokładnie co się nie zgadza, a przedstawiciel firmy najpierw mnie zbył mówiąc, że towar może się troszkę różnić od siebie. Niech i się troszkę różni, ale żeby całkiem nie działał to chyba co innego. Znowuż pisałam kilkakrotnie do nich w sprawie reklamacji. No i po dłuższym nachodzeniu z mojej strony napisali, żebym odesłała paczkę całą a oni ją sprawdzą. Zanim mi napisali co stwierdzili minęło sporo czasu. Odpisali tyko, że faktycznie komputerek był uszkodzony i go wymienili i paczkę wysłali już do mnie. No to się ucieszyłam, jako, że wszystko miało być już dobrze. Kiedy paczka przyszła od razu wzięłam się za sprawdzenie jej działania. Tym razem nie działał dźwięk, nie dało się go ani włączyć ani wyłączyć - poprostu go nie było. Cały produkt i tak różnił się od tego mojego pierwszego zakupionego w sposobie działania. Tym razem okazało się, że ten pierwszy pomimo, że mi wydawało się, iż działa poprawnie był można powiedzieć, że uszkodzony, pod względem zabezpieczenia. Jako, że potrafię się swoim produktem posługiwać odpowiednio nie zgłaszałam już drugiej reklamacji, gdyż ten sklep wcale nie był chętny do współpracy, a koszty wysyłki tej paczki też nie były małe. Pierwszy raz zdarzyło mi się takie zajście kupując przez allegro. Towar był niezgodny z opisem i uszkodzony a sklep nie chciał rozwiązać tego problemy. W którymś meilu nawet napisałam, że sprawę zgłoszę do biura ochrony konsumenta i wtedy ich dopiero ruszyło. Niestety takie sytuacje kupując na allegro się zdarzają, nie da się tego uniknąć. Sklep ten oceniam negatywnie pod każdym względem. Życzę im jak najmniej klientów za takie podejście do człowieka i interesów.