Opinia użytkownika: Neo
Dotycząca firmy: Platforma Canal+
Treść opinii: System zamawiania filmów VOD działa źle. Awarie mogą się zdarzać raz na jakiś czas, można to zrozumieć, ale system powinien mieć procedurę działania w takich wypadkach, a nie przyjmować zamówień i zostawić klientów samych sobie. Zamówiłem film na wieczór z dużym wyprzedzeniem, przez www na kilka godzin wcześniej. System przyjął zamówienie. Kiedy wieczorem zasiadłem aby obejrzeć firm, nadal był nieaktywny, więc skorzystałem z zamawiania tonowego przez telefon. System ponownie przyjął zamówienie... Kiedy jednak po kilkudziesięciu minutach film nadal nie był dostępny na moim dekoderze, zadzwoniłem na infolinię i zapytałem wprost czy mają awarię. Pani potwierdziła. Czyli awaria trwała od dłuższego czasu - system nie powinien przyjmować w takich wypadkach zamówień, tylko informować o awarii.