Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Zadzwoniłam na infolinię Polbanku, żeby uzyskac hasło dostępu do wyciągów elektronicznych. W sierpniu w oddziale banku podpisałam zgodę na otrzymywanie wyciągów z konta na adres mailowy i pracownik banku powiedział, że co miesiąc równocześnie z mailem na mój telefon będzie przychodził sms z hasłem do otwarcia pliku pdf z wyciągiem z konta. Na koniec sierpnia przyszedł mail i sms, otworzyłam plik i skasowałam sms, bo przecież za miesiąc przyjdzie nowy kod. I tu niespodzianka. Na koniec września dostałam maila z wyciągiem i z informacją, że do jego otwarcia należy użyc hasła z sms-a, którego otrzymałam za pierwszym razem... czyli tego sms-a, którego skasowałam, bo pracownik mówił, że co miesiąc przychodzi nowy kod... I komu tu wierzyc? :-) Dobrze, że mogę na bieżąco oglądac swoje konto przez Internet, a wyciąg to tylko formalnośc, ale chciałam to "wyprostowac", wiec zadzwoniłam w końcu na infolinię, bo jakoś do oddziału banku nie było mi po drodze. Na infolinii najpierw musiałam wysłuchac jakieś 2 reklamy kredytów, po czym wybrac z menu w kilku krokach temat rozmowy i wreszcie udało mi się połączyc z konsultantką. Pani była bardzo miła, powiedziała, że kod sms-owy jest cały czas ten sam i że w ciągu godziny-dwóch zostanie do mnie ponownie przysłany. Podziękowałam za pomoc, a po ok. pół godziny dostałam sms-a z kodem oraz mail z wyciągiem z konta.