Opinia użytkownika: Bartosz_330
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: Udałem sie do głównego urzędu pocztowego w Lublinie w celu wysłania listu priorytetowego w ważnej sprawie. W odzdziale poczty n Krakowskim Przedmieściu nie byłem dość dawno (ok. 3lata) więc nie wiedziałem o przeprowadzonych wew. modernizacjach/remontach.Po wejściu do lokau poczty przed drzwiami weściowymi znajdowała sie tablica informacyjna dotyczące rozmieszczenia poszczególnych okienek na terenie poczty. Tablica pisana zbyt małymi iterami bez wyróżneiń dla istotnych wiadomości okazała się mało czytelna. Zaskoczył mnie podajnik do biletów z tablicą wyboru dla poszczególnych okienek w zalezności od sprawy w jakiej się przyszło. Niestety kolorystyka była zbyt monotonna i tak samo jak w przypadku waznych informacji,maszyna do numerów obsługi klienta nie była dobrze widzialna. Zaobserwowałem jak wiele osób wraca się do przedsionka w celu pobrania numerków. Rażący brak czytelnej tablicy informacyjnej powodował zamęt przy obsłudze petentów. W każdym razie wprowadzenie tqakiego systemu bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło, gdyż w lokalu było widać porządek obsługii. Po pobraniu swojego numerka usiadłem, czekałem na swoją kolej. Pomieszczenie zadbane i czyste, wygodne siedzeni dla oczekujących, elektroniczne tablice wyświetlające wiadomości dotyczące tego kto ma sie stawić przy którym okienku. Zachowanie personelu czasem mogłem ocenić jako zbytnio na luzie, niektórzy pracownicy zbyt głośno zachowywai się w pracy ewidentnie było widać i słychać że rozmowy te nie były związane z ich pracą. Było to troche rażace nie tylko dla mnie. po spjrzeniach innych klientów było widać to samo zażenowanie, Po tym jak usłyszłem wywołanie podszedłem do stanowiska pracy operatorki i przedstawiłem swoją sprawę. Poinformowawszy pracownicę o zamierzonej przesyłce otrzymałem wszystkie niezbdne informacje dotyczące wypełniania druków itp. choć jesli chodzi o zachowanie cierpliwości dla mojej niewiedzy to czasem dało sie oczuc brak wczucia się w fakt, że nie musze się znac na czasie przesyłki, procedurach itp. Pod koniec wizyty odpowiedzi pracownicy były bardziej niecierpliwe i lekceważące. Tego typu zachowanie jednak nie wpływało na płynnosc i szybkośc obsługii także wizyt w oddziale poczy polskiej oceniam ogólnie pozytywnie. Na pewno czułbym sie bardzej doceniony jako klient jeśli nie dosżłoby do niedociągnęć o których napisałem. Całą sprawę załatwiłem w czasie nie dłuższym jak 7 minut, także dośc sprawnie i byłem tym faktem pozytywnie zaskoczony.