Opinia użytkownika: demo
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Zadzwonił do mnie przedstawiciel sieci Play, w której posiadam Internet mobilny z abonamentu. Umowa kończy mi się za 3 tygodnie. Na samym początku mój rozmówca mnie rozśmieszył. Zapytał się, czy rozmawia... i tu wymienił moje drugie imię. Lekko zdębiałam i zaprzeczyałam, podając oba imiona. A on na to "Gratuluję, przeszła pani pozytywnie naszą weryfikację". Pamiętam, że ustanawiałam jakieś hasło, ale na pewno nie takie. Pan następnie chciał zapytał się, czy jestem zadowolona z dotychczasowych usług i czy wystarcza mi zakupiony limit. Używał przy tym tanich chwytów marketingowych jak wymienienie imienia w zdaniach podziękowania itp. Przerwałam mu i przedstawiłam swoją sytuację. Nie byłam zainteresowana przedłużaniem umowy na cały rok, a jedynie o kilka miesięcy, ponieważ jestem w trakcie załatwiania Internetu z łącza stałego. Konsultant zaprzestał więc przedstawiania mi nowych opcji i poinformował, że moja umowa zostanie automatycznie zmieniona z umowy na czas określony na umowę na czas nieokreślony. Będę miała 30-sto dniowy okres wypowiedzenia. To mi jak najbardziej odpowiadało. Podziękowałam za telefon. Przyjemne było to, że nie musiałam się po te informacje fatygowac do punktu obsługi, ani sama dzwonić. Jestem bardzo zadowolona.