Opinia użytkownika: demo
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Pojechałam do Biedronki po zakupy spożywcze, głównie obiadowe. Sklep przed wejściem był w miarę czysty, pod koszykami leżało trochę papierów i liści, ale tego dnia było wietrznie. Przed sklepem stała gablota z aktualnymi plakatami reklamującymi ofertę tygodnia itp. Wzięłam koszyk i weszłam do środka. Przy wejściu na salę na stojaku leżały ulotki reklamowe. Sklep był czysty i schludny. Pracownicy na bierząco układali towary i sprzątali. Przeszłam się do działu pieczywa oraz warzywnego. Oba były w najlepszym porządku. W okolicy towarów leżały woreczki foliowe w obu tych działach. Spytałam się jednej z pracownić, gdzie lezy sos słodko-kwaśny. Zaprowadziła mnie tam i pokazała półkę ze słoikami. Kiedy miałam już wszystkie produkty podeszłam do kasy. Otwarta była tylko jedna, więc ustawiła się przy niej już spora kolejka. Klienta przede mną mocno narzekała na czekanie i nawett coś pokrzykiwała do pracowników. Chwilę postałam w tej kolejce, ale niedługo otworzyli nową kasę, więc przeszłam tam. Zostałam sprawnie obsłużona przez miłego pana. Zaproponowano mi siatę, z czego nie skorzystałam. Wydano mi dokładna resztę i paragon do ręki. Wyszłam i odstawiłam wózek. Sklep był przyjazny dla klienta i dość dobrze zaopatrzony, jak na ten typ sklepów.