Opinia użytkownika: Szakal
Dotycząca firmy: Cleopatra
Treść opinii: Restauracja mieściła się w C.H.Tesco - obecnie Galeria Ozimska w Opolu. Zlikwidowano ją już dawno temu i wcale mnie to nie dziwi. Mieliśmy okazję być tam raz i byliśmy bardzo zawiedzeni obsługą oraz czasem oczekiwania na zamówienie. Zaczęło się od tego, jak siedliśmy sobie przy stole. Na samym początku w ogóle nie zostaliśmy zauważeni. Nie wiem czy przyjmowanie zamówień od klientów było tam obowiązkiem, ale w każdym bądź razie musiałem sam podejść do kasy i złożyć zamówienie, które przyjął pewien Pan, trochę zaniepokojony całą sytuacją, która panowała w tym miejscu. Po zamówieniu wróciłem na miejsce. Siedząc zauważyliśmy innych klientów, którzy już tam byli przed naszym przyjściem, a w dalszym ciągu nie mieli dania na stole. Po 15 min. zauważyliśmy, jak Pani z obsługi podaje dopiero innym danie. Aż baliśmy się pomyśleć ile będziemy musieli czekać. Zamówione napoje nie zostały nam podane przed daniem, jak to bywa w prawie każdej restauracji. Zero zainteresowania nami. Widzieliśmy tylko kelnerkę biegającą między stołami. Kiedy zobaczyliśmy jak kelnerka podaje danie klientom, którzy tego nie zamawiali, a później bezradnie szukając stolika, który to zamówił - zaniemówiliśmy i mieliśmy ochotę stamtąd wyjść. Wreszcie po 35-40 min. dostaliśmy jedzenie. Napojów nam nie podano, więc zapytaliśmy kelnerki kiedy je dostaniemy. Ona zszokowana zapytała jakie to były napoje i po chwili nam je przyniosła! Szkoda słów i nerwów! Danie było smaczne, chociaż chłodne. Zjedliśmy i poszedłem zapłacić kartą, którą niestety nie zapłaciłem. Już nie pamiętam z jakiego powodu. Wychodząc była tylko jedna myśl - na pewno drugi raz się nie skusimy. Po czasie, bez zdziwienia zauważyliśmy, że zlikwidowano restaurację.