Opinia użytkownika: Jakub_85
Dotycząca firmy: Platforma Canal+
Treść opinii: Zadzowniłem do obsługi klienta operatora telewizji cyfrowej platformy N. Chciałem zgłosić problemy z odbioerm 2 kanałów. Kiedy po dlugim czasie oczekiania połączyłem się z osobą obsługująca dzwoniących klientów, pracownica powiedziała, że przełaczy mnie do osoby od zagadnień technicznych. Po około 5 minutach oczekiwania uzyskałem połaczenie. Opisałem swój porblem pracownikowi. Pracownik powiedział, że słyszał że inni klienci zgłaszali ten problem. Powiedział, że powinnienem sprawdzić jakoś odbieranego sygnału i przyznał, że jeżeli jakość sygnału jest niska, nic sie nie poradzi. Pracownik powiedział, że taki problem jest i myślą nad jego rozwiązaniem. Niestety taka rada nie przybliżyła mnie do rozwiązania mojego problemu.