Opinia użytkownika: Toms
Dotycząca firmy: House
Treść opinii: Ostatnio wybrałem się na zakupy w celu poszukiwania płaszcza zimowego, tak trafiłem do sklepu House w Alfie (Olsztyn). Ku mojemu zdziwieniu towar na bieżąco był porządkowany, układny. Po ok. 3 minutach ekspedientka przywitała się ze mną i zaproponowała pomoc w poszukiwaniu płaszcza. Korzystając z pomocy wybrałem pewien płaszcz. Mojego rozmiaru nie było na salonie także pani ekspedientka po 5 minutach przyniosła mi płaszcz z magazynu. Kolejka do kasy nie była zbyt długa ale kasjer obsługiwał klientów bardzo szybko, towar pakowany był starannie. Gdy nadeszła kolej na mnie kasjer przywitał się ze mną, zagaił rozmową na temat dobrego wyboru płaszcza a następnie podał cenę, wydał resztę, podziękował i pożegnał. Pomimo porządku na salonie, ubrania są nieco droższe od innych tego typu marek np. H'M lub NewJorker. Poza tym towar niekiedy nie jest uzupełniony o niektóre rozmiary.