Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: KOMFORT
Treść opinii: Przyszłam z mamą obejrzeć wykładziny. Na początek chciałyśmy spytać kogoś, gdzie się one znajdują. Pani przy kasie nie była zbyt uprzejma, bo powiedziała, byśmy w tym względzie znalazły jakiegoś pracownika na sali. Była niedaleko taka osoba, ale doradzała innemu klientowi. Same znalazłyśmy wykładziny i je oglądałyśmy. Po chwili podszedł do nas pracownik i spytał czego szukamy. Chciałyśmy wykładzinę do kuchni. Miałyśmy nawet konkretny wymiar. Te, które oglądałyśmy okazały się za krótkie na długość. Zaprowadził nas do próbek, gdzie mogłyśmy sobie wybierać. Potem poprosiłyśmy panią z kasy, by zaznaczyla sobie, którą wybrałyśmy i przeszłyśmy do wypełniania zamówienia. Pani zapisała odpowiedni wymiar. Chciałyśmy ją dostać od razu na następny dzień, ale trzeba ją specjalnie sprowadzać z magazynu w centralnej Polsce i będzie za kilka dni. Nie było nam to na rękę, ale co miałyśmy do wyboru? W następnym tygodniu przyjechali do nas z wykładziną i wnieśli ją nam na górę. Po rozpakowaniu okazało się, że to zupełnie nie ten wzór, który zamówiłyśmy! Był jednak w tym samym odcieniu, a że miałyśmy dosyć wielkiego nieporządku w domu machnęłyśmy ręką. Kto wie, ile byśmy czekały na wymianę?