Opinia użytkownika: Rafał_8
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Dnia 8.10.2010 przybyłem do sklepu TESCO w Gdańsku przy ul. Cienistej celem złożenia reklamacji urządzenia wielofunkcyjnego z tytułu niezgodności towaru z umową. Pracownica Biura Obsługi Klienta powiedziała, że takie zgłoszenie możliwe jest w ciągu 6 miesięcy od zakupu pod warunkiem udowodnienia, że wada istniała w chwili zakupu. Wówczas zapytałem kiedy zmieniła się ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. W odpowiedzi pokazano mi wewnętrznego maila z informacją uzyskaną przed chwilą. Oznacza to, że kierownictwo sieci jest zwolennikiem zbywania klientów. Wówczas powiedziałem, że mnie nie dotyczą wewnętrzne regulacje sklepu i chcę złożyć reklamację. Reklamacja została ode mnie przyjęta. Po około tygodniu otrzymałem telefon, że mam się zgłosić po zwrot gotówki, który otrzymałem bez żadnego problemu. Tak więc warto znać swoje prawa, o osoba nie zorientowana będzie niestety ‘spławiona’.