Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Auto-Komplex Pomoc Drogowa
Treść opinii: Na początku zaznaczę, że jeszcze nigdy nie korzystałem z usług blacharza czy lakiernika samochodowego, jednak kiedyś musi być ten pierwszy raz. Zmuszony byłem do skorzystania z tego typu usług, jednak aby porównać ceny postanowiłem odwiedzić kilka warsztatów, w końcu jest wolny rynek. Do naprawy kwalifikował się tylni bok mojego samochodu, nic szczególnego ot zwykłe wgniecenie. Odwiedziłem kilka zakładów blacharsko-lakierniczych i koszt naprawy między jednym a drugim warsztatem to rząd wielkości +/- 50 zł. Poza jednym, opisywanym warsztatem. Znajomy polecił mi ten warsztat argumentując, że są tam zatrudnieni fachowcy, którzy znają się na swojej pracy, poza tym jest tam tanio a i terminy wizyt nie trzeba umawiać z wyprzedzeniem. Pełny optymizmu pojechałem na wycenę naprawy. Już na początku wizyty napotkałem na trudności, nigdzie nie mogłem znaleźć biura i dopiero jeden z pracowników zainteresował się obcą osoba na placu mną i podszedł do mnie. Powiedziałem, z czym przyjechałem i co oczekuję, wówczas pracownik oddalił się i wrócił z właścicielem zakładu. Właściciel na pytanie o cenę usługi ze spokojem z zegarmistrzowska precyzją w myślach przedstawił mi kalkulację. O mały włos przewróciłbym się. Bowiem cena, którą mi przedstawił była aż o 150% wyższa niż w innych warsztatach, które do tej pory zdążyłem odwiedzić. Właściciel widząc moje zaniepokojenie stwierdził, że lepiej będzie jak szkodę zlecę mu bezgotówkowo i on sam z ubezpieczycielem załatwi wszystkie formalności. Kiedy powiedziałem, że nie chcę i nie mogę tego naprawiać z AC, ponieważ go nie wykupiłem właściciel uśmiechną się pod nosem i powiedział „no ja taniej tego Panu nie naprawię… tu trzeba zdemontować bok… wyklepać i pomalować”. Na pytanie, po co go demontować skoro jest nieskrępowany dostęp do uszkodzonego boku od wewnętrznej strony usłyszałem „Panie nikt się tu nie będzie p… trzeba zdemontować i tyle”. To mi wystarczyło. Podziękowałem i wycofałem się. Uważam że takie postępowanie prowadzi do wyolbrzymiania pracy a co za tym idzie narażanie żeby nie powiedzieć naciąganie, klientów na niepotrzebne koszty.