Opinia użytkownika: Rysio
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: W połowie października zawarłem przez telefon umowę z Multimedia Polska na dostęp do internetu i telewizję. 29.10.2010r. ok. godz. 16.00 przyszedł do mnie pracownik uruchomić usługi. Co prawda umówiony był dopiero na 18.00 a nie na 16.00, ale na szczęście byłem w domu. Na początku pracownik nie zrobił na mnie dobrego wrażenia. Widać było, że che jak najszybciej odwalić robotę i pójść do domu. Jednak po kilkunastu minutach nawiązała się rozmowa i facet okazał się niezwykle kontaktową osobą. Początkowo miałem wątpliwości, czy rzeczywiście zrobi wszystko jak należy, jednak myliłem się. Trochę luźnej rozmowy wystarczyło, żeby początkowo niesympatyczna osoba zmieniła się na sympatyczną. W rezultacie zrobił nie tylko to co miał, ale podpowiedział jak poradzić sobie z innym problemem, który w pewien sposób był powiązany z usługami, które wtedy nabyłem.