Opinia użytkownika: Rysio
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: W dniu 30.10.2010r. odwiedziłem salon Plusa w Olsztynie. Chciałem dowiedzieć się szczegółów oferty urodzinowej Plusa. Już na samym początku zwróciłem uwagę na bałagan w salonie. Dokumenty, umowy, telefony i rzeczy osobiste pracowników były rozrzucone niedbale po szafkach i biurkach. Jedynie schludny i zadbany wygląd pracowników zachęcał do rozpoczęcia rozmowy. Jednak nie na długo, gdyż wiedza pracowników na temat oferty sieci była bardzo ograniczona. Odpowiedź na proste pytania nie sprawiła żadnej trudności, jednak w momencie zadania dosyć szczegółowego, ale i ważnego pytania, pojawiły się problemy. Żaden z pracowników nie potrafił od razu odpowiedzieć i nie był w stanie odnaleźć odpowiedzi na moje pytanie. Przełożyło się to na bardzo długi czas obsługi, który w rezultacie okazał się czasem zmarnowanym. Straciłem 15 minut sobotniego popołudnia i wyszedłem z niczym. Aby uzyskać odpowiedź na moje pytanie musiałem udać się do innego salonu Plusa.