Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Platforma Canal+
Treść opinii: Od kilku miesięcy posiadam tę usługę i jestem z niej zadowolony. Aby móc oglądać należy opłacić abonament. Ale jest to zrozumiałe. Problemem jest kontakt z infolinią. Są dwa sposoby - telefon stacjonarny lub też komórka. Jednakże koszty są wysokie, gdyż numery telefonów należą do grupy większej opłaty i należy aktywować u dostawcy telefonu tą grupę. Pewnego dnia nie mogłem włączyć programów HD. Chcąc, nie chcąc byłem zmuszony zadzwonić na infolinię. Po połączeniu okazało się, że opłaty które dokonywalem były księgowane jako opłaty za programy zwykłe a nie HD. Konsultantka poinformowała mnie także, że minął okres promocyjny wraz z zakupem usługi i muszę aktywowac pakiet HD aby móc nadal go oglądać. Jednakże ja odpowiedziałem, że jak aktywowałem kartę to także aktywowałem pakiet HD. No nic. Pakiet został odblokowany a ja mam teraz nadpłatę na parę miesięcy.